Razzu - In Mintea Mea Bolnava (2009)



In mintea mea bolnava” este primul album/mixtape ce poarta amprenta lui Razzu un tanar mc din Pascani/Iasi.Razzu a colaborat cu Mugur , Ch`l si Pactu , cel din urma fiind si cel care s-a ocupat de mix/master-ul pieselor.Piesele au fost inregistrate in studioul “A.C.B. Records” Iasi.

Albumul costa doar 12 RON si il puteti comanda la dresa : razzu_r@yahoo.com.

Tracklist:

01.Ca asea vreau yo ! (Intro)
02.Reclame feat Mugur
03.In mintea mea bolnava
04.Vremurile noastre feat. Ch`L
05.Voi reusi feat Pactu
06.E verde (skit)
07.Dragoste frumoasa
08.Iarta-ma (Sonia - Episodul 1)
09.Eu,Tu impreuna Noi (Sonia - Episodul 4)
10.De show (skit)
11.Zi...te regasesti ?
12.Am incercat
13.Fete cuminti
14.Am vrut sa-ti zic
15.Vise spulberate (Sonia)
16.Inca il mai iubesti
17.Sunt nebun (Outro)

Promo:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu