skizzo skillz - playlist galactic - 2009 - introducing electro hip hop



Greetings Humans!

Sa ma prezint, sunt un simplu martian prieten cu Skizzo Skillz. Scriu in numele lui pentru ca el deocamdata imi conduce nava si m-a lasat pe laptopul lui sa va prezint eu acest material nebun. Am lucrat acest mix mai mult la mine acasa, adica pe Marte si am inregistrat piesa lui Skizzo in nava mea personala dar si cu ajutorul lui Bogdan Ioan la mixaj, ca sa emitem undele sunetului si pentru urechile oamenilor. Avem si o varianta pentru noi martienii, dar voi nu ati intelege nimic din toata piesa … decat poate un piuit lung si intepator in timpan. Acest mix a fost lansat deja la noi pe planeta si ruleaza la maxim cam in toate OZN-urile, pentru ca asta si este pana la urma … muzica de ascultat in OZN-ul personal. Deocamdata v-am lasat ca trebuie sa fiu atent pe Skizzo care deja are impresia ca e nava lui, plus ca vrea sa-mi fure toate prietenele martiene.






Un comentariu:

  1. mai bine spunea ca albumul are influente electro decat sa ne invarteasca cu ozn-uri

    RăspundețiȘtergere