Cumicu - Indiferent (2007)



Albumul este foarte sincer, se poate remarca asta foarte uşor. Textele şi negativele lui Cumicu chiar îţi provoacă starea piesei pe care o asculţi. Albumul este dat la download gratuit pe net deşi este tras foarte bine şi şi-ar merita locul într-un magazin. Dacă asculţi hip-hop, ascultă materialul neapărat!

Tracklist:

01. Cumicu - Intro
02. Cumicu - Parerea mea
03. Cumicu - Refuz la drama
04. Cumicu - Dedicatii speciale
05. Cumicu - Interludiu (chill)
06. Cumicu - O minciuna mare (feat. bufu)
07. Cumicu - Posta romana
08. Cumicu - Bolnav grav
09. Cumicu - Indiferent
10. Cumicu - Interludiu (terapie)
11. Cumicu - Meloterapia mea
12. Cumicu - Altceva (feat. Moshu)
13. Cumicu - P.S. (remix)
14. Cumicu - Inainte sa plec

Download

Un comentariu:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

    RăspundețiȘtergere