C.I.A. - 6 Gloanţe (Advance Invazia) (2007)




Comunicat
(13.07.2007)

Am ales sa dam drumu’ pe net acestui material, tocmai pentru ca la noi se cam sare peste aceasta etapa si ca sa dovedim intr-o anumita masura ca nu suntem lenesi si nu vrem sa fim o alta trupa ce va minte si va arunca date de lansare aiurea. Suntem adeptii unei transparente totale in relatia interpreti-ascultatori si de aceea, ce stim la ora asta, o sa stiti si voi.
Atunci cand am fost de-acord sa dam drumu’ piesei “Invazia” (undeva pe la sfarsitul lunii Mai)- promo pentru albumul cu acelasi nume, eram ferm convinsi si incredintati ca in scurt timp vom filma clipul de promovare. Aceasta manevra s-a amanat pentru toamna 2007, din motive pe care nu le stim nici pana acum, vazandu-ne in situatia de a fi dat o piesa promo cu cel putin 3 luni inainte. “Drept urmare” am intrat intr-un dormitor de apartament, dotat cu un computer, un microfon si un mixer, iar timp de 2 saptamani, am inregistrat acest Advance - “6 Gloante”, ce contine 6 piese noi si foarte proaspete, ce NU vor aparea pe LP-ul “Invazia”.
Anuntam si faptu’ ca albumu’ e gata de la sfarsitu’ lu’ februarie, mixat, masterizat, cu coperta cu tot. Are 20 de trackuri, dintre care un “Intro”, iar restu’ de 19 fiind piese in adevaratu’ sens al cuvantului. Colaborarile s-au facut cu urmatorii: Puya, Freakadadisk, Alex, Instruman, Dj Wicked, Supered. E un material pe care il asteptam de foarte mult timp, in care am pus foarte mult suflet si probabil ca atunci cand se vor alinia planetele in favoarea noastra, vom avea parte de un debut dupa atata amar de vreme.
“6 Gloante” = 6 piese pe teme diferite, facute fara scopuri financiare, inregistrate in conditii neprofesioniste, insa, la care am lucrat cu foarte mare placere si speram sa ne/va tina de cald pana la urmatoarele rafale. Munitie exista.

Asa ca: auditie placuta! pana data viitoare…

Craiova Independent Artists

Download

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu