Interviu cu Criss Blaziny



Black Sheep:
Salut Blaziny ! Mersi ca ai acceptat sa iti iau interviu. Ce mai faci ?

Criss Blaziny:
Bine, imi e somn de mor .


Black Sheep : Multa lume te stie dupa muzica pe care o faci, dar cum e Criss Blaziny ca persoana? (da-mi niste date despre tine : cand te-ai nascut si unde, cu ce te ocupi) .

Criss Blaziny: Ca toti oamenii dar totusi diferit, de treaba si muist, nebun dar niciodata normal. M-am nascut in 11 sept in Constanta si ma ocup cu multe .


Black Sheep: De cand ai inceput sa faci rap si ce te-a determinat sa faci asta ?

Criss Blaziny: 99...nu ma determinat nimic, ascultam prea mult si imi veneau rime in cap, nimeni din cta nu prea facea si nici eu nu vroiam sa fac da pur si simplu nu se mai opreau..si asa a venit.

Black Sheep: Din cate stiu eu ai un singur album la activ (FOC) , dar am inteles ca lucrezi la unul nou " Tatuat pe creier ". Da-mi si mie cateva informatii despre el .

Criss Blaziny: FOC e un mix tape ...mai mult...la melodia "imi place" era beatu de la Cilvaringz da nimeni nu stia in 2002 de el...si nici acum, eu eram cu WU cu dastea ....FOC ...este o prostie da ..era oke la vremea aia eram mic si mai nebun ca acum , imatur si totusi sunt amintiri frumoase, TPC l-am tras acum 2 ani , habar nu am cum mai este, eu lucrez in prezent la BLAdiatorul....ma gandesc sa scot 3 albume in 2 ani.

Black Sheep : Si pe cand o sa iasa ? Ce colaborari vei avea ?

Criss Blaziny: In iunie anu asta (a zis kombat daca nu iese acum sa il injur pe el). Nu stiu inca ce colabo am.


Black Sheep: Am inteles ca ai filmat un clip . Cand o sa-l putem vedea ?

Criss Blaziny: Deci clipu iese in febroarie, nu stiu cum este ..sper sa fie oke !

Black Sheep: Deci sa inteleg ca , albumul si clipul va ieshi sub "sigla" Hades Records ?

Criss Blaziny: Clipu il scot inainte de album....normal ca hades ! (da clipu l-am facut eu din banii mei)

Black Sheep: In legatura cu episoadele cu Barbie: ce se mai aude de ele ?

Criss Blaziny: Rasaritul apus se numeste! Nu barbie! Barbie e doar ep 1 si 2 ..in rest nu . Da 7 august este ep 7! Are legatura cu barbie si ii puteti vedea fazta adevarata a ei ca apare intr-o poza in clip si ii spun si numele adevarat asa ca...stati atenti si rezemati de covorul zburator.


Black Sheep: Acum sa trecem la intrebari mai generale despre Hip Hop. Cum privesti Hip-Hop-ul romanesc ? Si ce parere ai despre aceasta disputa dintre "provincie" si "capitala" (avand in vedere k esti din CT)

Criss Blaziny: Nu stiu, nu conteaza asta. Prea multi din provincie copiaza parazitii, iar astia din bucale au soundu lor de cand stiu eu .

Black Sheep: Ce artist din Romania iti place si ai vrea sa colaborezi in viitorul apropiat ?

Criss Blaziny: Ombladon clar! El are versu ala cel mai tare " nu credeam nici in cele mai negre vise ale mele/ ca o sa vad mii de perechi de nike dansand pe manele". La astea ne gandeam noi cand vorbeam odata, da nu m-am gandit niciodata sa fac un vers, dar el le spune asa de bine si de clar fara sa o dea in sf . Si ar mai fii...toti astia din generatia veche ii apreciez si ii apreciez si pe aia care nu imi plac. Racla mie inainte in 99 nu imi placea NEAM dar ascultam cu placere nu ma deranja...si nu il injuram pe Rimaru.

Black Sheep: Ce asculti mai mult hh romanesc sau strain ? Zi-mi cativa din artistii straini preferati .

Criss Blaziny: Normal ca nu romanesc, imi place tot rapul pana in 99. Dar imi place Wu, Boot Camp Click, Nas, Mobb Deep, tot ce are legatura cu Primo, Mc Eight, Cube. Dar idolul meu e method man daca nu era el nu cred ca eram acum cu Hip Hop-ul.

Black Sheep: Crezi ca Hip Hop-ul e mort?

Criss Blaziny: Nu , dar o sa moara in 10 ani dupa ce o sa dispara astia consacrati.


Black Sheep: In incheiere, lasa un mesaj pt vizitatorii site-ului !

Criss Blaziny:
Sa nu imi cumparati albumu si sa va cumparati ciorapi cu pingele! Bafta si Insuccese!


Black Sheep: Mersi inca o data pt interviu si numai bine !

Criss Blaziny: yee :))

3 comentarii:

  1. Foarte :> Tare :>...Are niste mel :x Soooper ...Bafta In continuare /....Criss Blazziny :X ..

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu o intrebare .ce s`a intamplat pe 7 august in viata lui criss ?:)):D

    RăspundețiȘtergere